אחת האטרקציות הכי נחשקות כיום בבת מצוות היא אטרקציית ה " פול מון לבת מצווה"

צוות המפארים שלנו בפול מון פארטי יאפרו את הנסיכה של הערב בצבעי פול מון זוהרים ומגניבים ומשם ימשיכו לחברים של הנסיכה של הערב וכן הלאה לכל האורחים שלכם באירוע, פול מון לבת מצווה היא אטרקצייה מושלמת שתגרום לאורחים ולחברים לא לשכוח את האירוע בכלל 

נשלב גם במהלך הערב את התאורת " אולטרה סגול " שלנו בשילוב זריקת גימיקים זוהרים לפול מון לקהל ונעשה טירוף של ממש !!

מה אנחנו מבטיחים לכם ? 

  • הפקת פול מון לבת מצווה מהסרטים!
  • מאפרים מוכשרים שמתאימים לעבודה מול ילדים 
  • איפור קוסמטי לפול מון באישור משרד הבריאות -שמאושר לעבודה עם ילדים
  • גימיקים מטורפים ללא פשרות !
  • תמשיכו לגלול מטה ->

צפו בסרטונים | ל - פול מון לבת מצווה .

איך עובד פול מון לבת מצווה ?

כחצי שעה לפני תחילת האירוע מגיעים המאפרים ומבצעים הקמה לעמדת הפול מון לבת מצווה עם כל הציוד ומתחילים לצייר ולאפר את הקהל כשעתיים וחצי עד 3 בציורי גוף ופנים זוהרים (כך שזה אמור להספיק לכולם להיות מאופרים ), במקביל לכך מבצעים הקמה של תותחי האולטרה סגול בצידי הבמה  של הדי ג'יי והאולם שהפנסים מכוונים לקהל ואחד לעמדת האיפור. לאחר שכולם מאופרים מוציאים המאפרים גימיקים ואביזרים זוהרים יחודיים לפול מון לבת מצווה  (זוהרים בחושך ובמגע עם אולטרה סגול) אל תוך רחבת הריקודים. וביחד זה יוצר אווירה מגניבה צעירה ומיוחדת באירוע בת המצווה שלכם – אטרקציית "פול מון לבת מצווה" 

חבילת פול מון לבת מצווה!

מאפרות ומאפרים - מקצועיים המתמחים ב "פול מון לבת מצווה "

חשוב מאוד שבזמן האירוע מאפר/ת יצייר ברמה הגבוהה ביותר וביעילות וזאת על מנת לעמוד בלחץ עבודה בזמן האירוע עם תוצאות מהמממות (תוכלו להתרשם בגלריית התמונות שלנו)

אביזרים זוהרים באולטרה - לפול מון בבת מצווה

לאחר שכולם מאופרים מוציאים המאפרים גימיקים ואביזרים זוהרים יחודיים לפול מון (זוהרים בחושך ובמגע עם אולטרה סגול) אל תוך רחבת הריקודים. וביחד זה יוצר אווירה מגניבה צעירה ומיוחדת באירוע שלכם

איפור איכותי ויוקרתי

צבעי הפול מון שאנו משתמשים בהם הינם ברמה הגבוהה ביותר שקיימת כיום בשוק העולמי (מבית דיימונד) צבעי הפול מון על בסיס מים כמובן , מתנקים מהר וידידותיים מאוד לגוף לאיפור וציור חופשי *נציין שהאיפור שלנו גם באישור משרד הבריאות ובעל תו תקן ישראלי.

תותחי אולטרא חזקים לתאורה טובה

תותחי הפול מון איתם אנו עובדים הם תותחי ה"קצה" זאת אומרת התותחים הכי טובים שקיימים כיום בשוק , וזאת על מנת שיווצר האפקט הכי מרשים שיש בזמן רחבת הריקודים ובזמן שעמדת האיפור פעילה .

תוספות ושידרוגים במחירי עלות:

ניתן להוסיף תותחי עשן חזקים במחיר עלות מיוחד של 490 ש״ח (במקום 990 ש״ח)

 באקטים זוהרים לאירוע במתנה  (דליים זוהרים – מתאים לאלכוהול ושתייה רגילה)

שולחן פול מון מעוצב –  מתאים במיוחד לאירועים מתנה (גודל שולחן 2 מטר )

העבודות שלנו

לקוחות ממליצים - מאירועי פול מון לבת מצווה !

פשוט מעולים! אני שוטטתי באתר לפני 3 חודשים כדי למצא דיג’יי, צלם ובר מתוק לאירוע בת מצווה של ביתי הבכורה ומצאתי המון אתרים אבל הכל היה מבולגן ולא מסודר ולא ידעתי להחליט עד שמצאתי את האתר שלכם ושם מצאתי אצלכם את כל מה שאני מחפשת בקלות..אתמול היה האירוע והייתי חייבת לציין שכולם היו מצויינים, תודעת שירות גבוהה במיוחד וכולם נהנו מאוד גם מהצלמים וגם מהדיגיי וגם מהשולחן מתוקים..תודה שעזרתם לי באירוע!
כרמל ארבל , מהצפון
אין דבר יותר חשוב מילדה מאושרת ושמחה בבת מצווש שלה תודה על הפקה מדהימה ! נהנו מכל רגע צוות של אלופים חייכנים מקסימים אין מילים בקיצור אני ממליצה מאוד לכל אחד ואחת לא להתלבט אפילו לשניה . לסגור הכל רק מול קובי! מס 1
אלינור צבר , מהמרכז

הפקות האירועים פול מון פארטי ישדרגו כל אירוע ויהפכו אותו לבלתי נשכח