פול מון לבר מצווה

סגרתם חבילת פול מון לבר מצווה ? מצויין. פול מון פארטי מגיעים לבר המצווה שלך ומקפיצים את כל החברים הטובים על רחבת הריקודים!
צוות המאפרים המוכשרים שלנו יאפרו את כל הבנים והבנות בצבעי פול מון זוהרים ומטריפים ויחד עם תותחי האולטרה הסגולה והאביזרים הזוהרים  והיחודיים שנחלק לכולם, כל החברים ירגישו ממש באווירת תאילנד אמיתית של פול מון באירוע (מומלץ מאוד)

סרטוני פול מון

אז איך זה עובד?

כחצי שעה לפני תחילת האירוע מגיעים המאפרים ומבצעים הקמה לעמדת הפולמון עם כל הציוד ומתחילים לצייר ולאפר את הקהל כשעתיים וחצי עד 3 בציורי גוף ופנים זוהרים (כך שזה אמור להספיק לכולם להיות מאופרים ), במקביל לכך מבצעים הקמה של תותחי האולטרה סגול בצידי הבמה שהפנסים מכוונים לקהל ואחד לעמדת האיפור. לאחר שכולם מאופרים מוציאים המאפרים גימיקים ואביזרים זוהרים יחודיים לפול מון (זוהרים בחושך ובמגע עם אולטרה סגול) אל תוך רחבת הריקודים. וביחד זה יוצר אווירה מגניבה צעירה ומיוחדת באירוע שלכם

מה החבילה שלנו כוללת?

מאפרות מקצועיות

חשוב מאוד שבזמן האירוע מאפר/ת יצייר ברמה הגבוהה ביותר וביעילות וזאת על מנת לעמוד בלחץ עבודה בזמן האירוע עם תוצאות מהמממות (תוכלו להתרשם בגלריית התמונות שלנו)

אביזרים זוהרים באולטרה

לאחר שכולם מאופרים מוציאים המאפרים גימיקים ואביזרים זוהרים יחודיים לפול מון (זוהרים בחושך ובמגע עם אולטרה סגול) אל תוך רחבת הריקודים. וביחד זה יוצר אווירה מגניבה צעירה ומיוחדת באירוע שלכם

איפור איכותי ויוקרתי

צבעי הפול מון שאנו משתמשים בהם הינם ברמה הגבוהה ביותר שקיימת כיום בשוק העולמי (מבית דיימונד) צבעי הפול מון על בסיס מים כמובן , מתנקים מהר וידידותיים מאוד לגוף לאיפור וציור חופשי *נציין שהאיפור שלנו גם באישור משרד הבריאות ובעל תו תקן ישראלי.

תותחי אולטרא חזקים לתאורה טובה

תותחי הפול מון איתם אנו עובדים הם תותחי ה"קצה" זאת אומרת התותחים הכי טובים שקיימים כיום בשוק , וזאת על מנת שיווצר האפקט הכי מרשים שיש בזמן רחבת הריקודים ובזמן שעמדת האיפור פעילה .

מגיע לכם מתנה !

 באקטים זוהרים לאירוע במתנה  (דליים זוהרים – מתאים לאלכוהול ושתייה רגילה)
שולחן פול מון מעוצב –  מתאים במיוחד לאירועים מתנה (גודל שולחן 2 מטר ) 

שדרוגים במחירי עלות :

ניתן להוסיף תותחי עשן חזקים במחיר עלות מיוחד של 490 ש״ח (במקום 990 ש״ח) – לסוגרים חבילת פול מון לאירוע

העבודות שלנו

לקוחות ממליצים

“הזמנו את הפקת פול מון פראטי לאירוע החתונה שלנו, והיינו בשוק מכמה שהאורחים שלנו שמחים ונהנים! אף פעם לא היה לי אירוע כזה ושמחתי שהגעתי אליכם. אני מודה מאוד לנועה שעשתה מעל ומעבר שאצא מרוצה. אזמין שוב בעתיד בטוח.”
קארין איצוקביץ , מהצפון
“ואוו! פשוט ואוו!! אשתי ואני מודים לפול מון פארטי על ההפקה המגניבה שהוסיפה ושיפרה לנו את האירוע במאות אחוזים… אני חייב להודות שזה דבר חדש שהייתי סקפטי לגביו בהתחלה, אבל אחרי זה טעיתי. פול מון פארטי בכל אירוע שלי מעכשיו!”
שחר אביטל , מהמרכז

הפקות האירועים פול מון פארטי ישדרגו כל אירוע ויהפכו אותו לבלתי נשכח